Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2010 07:42 - Притча за любовта,приятелството и доверието
Автор: scarlety Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13004 Коментари: 11 Гласове:
37

Последна промяна: 20.06.2011 07:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Притча за любовта,приятелството и доверието

Имало едно време трима верни и неразделни другари. Казвали се Любов, Приятелство и Доверие... Когато били тримата заедно, всичко било прекрасно. И така било, докато не се наложило един ден Любовта да замине по работа. Нямало как, дългът я зовял. Но преди да се раздели с приятелите си, тя ги уверила:

- Когато ви домъчнее много за мен, потърсете ме, аз няма да съм чак толкова далече. Там където видите някоя двойка да се гледа с желание и копнеж в очите, знайте, че там ще съм и аз – рекла Любовта и тръгнала...

- Е щом е така, добре ще е и аз да поема към моите задължения – казало след малко Приятелството на Доверието. – Но ти не се притеснявай, когато имаш нужда от мен, лесно ще ме намериш. Там където видиш двама човека, които и в плача, и в смеха си са заедно, знай че с тях съм и аз...

Доверието отворило уста и понечило да каже нещо на сбогуване, но... Приятелството вече си било тръгнало, без да чуе последните думи на другаря си. И заминало надалече...

Тогава Доверието, останало съвсем само, тихичко прошепнало сякаш повече на себе си:
- Мен веднъж загубите ли ме, повече не можете да ме намерите.. 

imageМного харесвам мисълта, че приятел ти е този,който знае всичко за теб и въпреки това ти е приятел.Имала съм много приятели. И естествено доста от тях са ме разочаровали. Някои и по-повече пъти, но само защото съм имала глупостта да им го позволя.Има например "приятели",които те изоставят,защото им е омръзнало с теб,нямат полза от теб,търсят нови хора,които да ги ласкаят,да почесват егото им,без да разбират,колко фалшиви и преходни са тези "приятелства".Има и такива,за които приятелството означава единствено забавление.Те не ценят честността и преданоста,което показва,че всъщност  не са заслужавали приятелството ти. Понеже истинските приятели са не хората, които са до теб, готови да ти избършат сълзите, а тези, които не ти дават повод да плачеш. 



image
 



Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Прекрасен постинг ,Скарлет !
01.05.2010 09:01
Притчата е ....истина....А истинските приятели са неоценимо богатство---благодарение на тях съм оцелявала ....с тях съм преживяла и много щастливи мигове....Доверието --просто без него не може.
Хубав ден и истински приятели до теб!
цитирай
2. iliada - Успя да ме накараш да се усмихна ,scarlety!:)
01.05.2010 09:32
Не съм чела нещо по-добро от тази притча за приятелството .Трудно се намират истенски приятели ,но имаш ли такива ,то ти си най -щастливия човек на света!
цитирай
3. monaliza121 - !!!!!:))
01.05.2010 09:32
Тук съм и нямам работа! Ха-ха! Целувки!
цитирай
4. amenda - Страхотно е!!! Толкова ми хар...
01.05.2010 11:14
Страхотно е!!!
Толкова ми хареса....
"Мен веднъж загубите ли ме, повече не можете да ме намерите.. "
МНого усмивки и радости днес ти желая :-))
цитирай
5. анонимен - Пожелавам на теб и на всички, при...
01.05.2010 11:31
Пожелавам на теб и на всички, приятели, които са хем до теб, хем и само радости да носят, по делата ще ги познаете...:)
цитирай
6. scarlety - Поздрави на всички приятели
01.05.2010 13:08
stela,iliada,amenda,monaliza i vostroto!

Vostroto-прав си-приятелите по делата се познават!
Хубав ден ви желая!
цитирай
7. razkazvachka - Върховно!
01.05.2010 14:41
Точно такова ми се четеше днес - благодаря!
цитирай
8. kleopatrasv - Най-голямото богатство на човека ...
01.05.2010 19:19
Най-голямото богатство на човека са неговите приятели. С тях е възможно всичко, да го навести и радостта, да се оттърси от тъгата, да превъзмогне болката и да не загубва надеждата изобщо!
Поздравления, великолепно е ! Прекрасна вечер ти пожелавам и много нови вдъховения !
цитирай
9. lotos16 - :) Интересна тема, Скарлет.
01.05.2010 21:51
Истинският приятел е истинско съкровище.
За съжаление, малко след доверието и приятелството, върви предателството. Най-боли от нож, забит в гърба от приятел.
А после е толкова трудно да повярваш отново...
цитирай
10. divna8 - Чудесна притча!!!
02.05.2010 07:30
Благодаря :)
цитирай
11. scarlety - Благодаря на всички!
02.05.2010 10:00
Весел ден divna,lotos,kleopatra,razkazvachka!
Дано имаме повече искрени приятели и доверието да не бъде загубено!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: scarlety
Категория: Други
Прочетен: 1735240
Постинги: 166
Коментари: 5043
Гласове: 26478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031